FD Gazelle 2020 Aanhangwagendirect.nl zet nieuwe stap met verhuizing

november 18, 2020

Meer ruimte voor groei

Op de nieuwe locatie is er meer ruimte voor opslag en ook een groot verhard terrein voor de aanhangwagens. Sinagl geeft aan dat het ook tijd was voor uitbreiding omdat op de oude locatie alle hoeken en gaten gevuld waren met spullen: "We hebben in 5 jaar het bedrijf verder uitgebouwd en willen nu een efficiencyslag maken in voorraadbeheer en assortimentsuitbreiding. Onze kracht zit in de manier van werken en service verlenen aan de klant: transparant prijsbeleid, snelle levering en een groot aanbod, dat is wat mensen van ons verwachten."

Team

De locatie aan de Pompmakker biedt ruimte aan 13 medewerkers en naar verwachting 10 nieuwe collega's. De doorgroei mogelijkheden die passen bij ieders persoonlijke ambitie vormen het draagvlak van de onderneming. Zowel online als ook lokaal bij een baliebezoek helpt een ieder graag mee. Als team benutten we ieders kennis en kunde optimaal om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Eerste Aanhangwagen 3D Experience center in Europa

In de nieuwe locatie wordt ook een ruimte ingericht waarbij klant specifieke aanhangwagens kunnen worden geconfigureerd en getoond in een 3D animatie. De klant stelt compleet naar eigen wens een aanhangwagen samen en ziet deze op een groot scherm exact in de samenstelling met alle opties zoals je deze wilt gebruiken. De volgende stap is dat je de aanhanger in augmented reality in iedere gewenste omgeving in actie kan zien.  Dat is uniek in Nederland en wij zijn er dan ook trots op dit in samenwerking met onze leverancier EDUARD te kunnen faciliteren.

BOVAG Onderhoud

Met de volledig nieuw ingerichte werkplaats kunnen alle aanhangwagens en paardentrailers van BOVAG gecertificeerd onderhoud worden voorzien. Op de hefbrug kan iedere aanhanger tot een lengte van 8 meter worden gerepareerd door onze keurmeester. En natuurlijk staat er ook altijd een vervangende aanhanger klaar!

Persoonlijk contact

Van een webshop wordt vaak ten onrechte gedacht dat het onpersoonlijk is. Natuurlijk worden zoveel mogelijk administratieve processen geautomatiseerd. Dit is zinvol omdat deze werkwijze het bestelgemak voor de klant bevordert. Dit laat onverlet dat Aanhangwagendirect persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel heeft staan. Wanneer er vragen zijn staan we iedereen telefonisch, per chat, whatsapp of mail snel te woord. Door deze manier van werken worden klanten ambassadeurs van ons bedrijf! Dit heeft als gevolg dat wij ook steeds meer kunnen rekenen op terugkerende klanten. Daar doen we het voor.

Delen via

Vergelijkbare berichten