The Coolminds Group ontwikkelde internet loyaliteitsconcept Oad

januari 24, 2012

De winkel is van start gegaan met een assortiment van ruim 1000 producten variërend van een skibril tot een camcorder. OAD brengt de winkel groots onder de aanbracht via mailings, internet en een radio- en televisiecampagne met Winston Gerschtanowitz. Het mes snijdt voor de reisorganisatie aan twee kanten. De winkel zorgt voor omzet en de klant wordt beloond voor zijn loyaliteit. In de eerste week na opening activeerden ruim tienduizend klanten hun unieke code. The Coolminds Group ontwikkelde het concept, realiseerde de winkel en draagt zorg voor het assortiment en de volledige afhandeling van alle aankopen. De Oad groep is met 220 reisbureaus en bestemmingen in meer dan zestig landen een van de grootste reisbedrijven van Nederland. De reisorganisatie realiseerde in 2011 een omzet van ca.1 miljard euro.

The Coolminds Group is in Leeuwarden gevestigd. De groep ontwikkelt ondermeer loyaliteits concepten en internet oplossingen. Tot de groep behoren Crossover Consultancy, Coolminds Internet en Social Media en Network operations. Bij de Leeuwarder groep zijn ca 70 mensen werkzaam.   

Delen via

Vergelijkbare berichten