Snekers komen met Wodkado, Fresh Flavoured Wodka

juli 12, 2010

Wodkado het kado om te delen

Wodkado is er om te delen, te beleven en is bedoeld voor speciale momentjes met bijvoorbeeld vrienden of familie. Zo is Wodkado een schot in de roos voor mensen die nu eens niet aan willen komen zetten met een bosje bloemen of andere goed bedoelde cadeautjes. Nee, Wodkado is er voor mensen die op zoek zijn naar een leuk en vooral lekker kado voor die speciale of leuke momenten met vrienden, familie of gewoon zomaar.

Wodkado is gebotteld in aluminium flessen van 0.7 liter en is door zijn slanke lijn en stoere uiterlijk een echte blikvanger. Door gebruik te maken van de beste ingrediënten en met een alcohol percentage van 21% is Wodkado breed toegankelijk. Een fles gaat voor de cadeauprijs van € 15,- over de toonbank en volgens de Snekers gaat het hard, want de voorraad slinkt snel. Bij het zien van de fles, maar vooral na het proeven van de inhoud snap je dat ook direct, want je denkt al snel: “Doe mij ook maar een Wodkado.”

Gehele idee komt van 5 Snekers

Het gehele idee achter Wodkado komt uit de koker van 5 Snekers, die ieder hun eigen belangrijke bijdrage geleverd hebben aan het creëren van het verfrissende drankje in de fraaie verpakking. Zo kwam het oorspronkelijke idee, nu ruim twee jaar geleden, voor de Fresh Flavoured Wodka van de Snekers Ate Kuipers en Jeroen Nooitgedagt die een eigentijds drankje miste, daarmee ruimte zagen in de markt en hier op in wilden spelen. Al snel kwam het idee bij Hans Hoomans, Johan Nieuwenhuis en Ate van der Meer terecht die aan het concept en de contacten begonnen te werken.

Samen ontwikkelden zij het product en gaven het heerlijke drankje gestalte middels het concept Wodkado. ‘We zagen het idee direct zitten en kwamen al snel met het ruwe concept voor Wodkado’, zegt Ate van der Meer. ‘Vervolgens kwamen wij door te mixen, te proeven en verder de smaak te verfijnen steeds een stapje dichter bij ons doel, namelijk de frisse smaakvolle Wodka mix: Wodkado. Na heel veel uitermate goede reacties van verschillende groepen mensen die wij een Wodkado lieten proeven wisten wij het zeker, dit is het! Zo moet het smaken en zo moeten wij het laten maken. Vervolgens zijn wij naar Heleen Sonnenberg van Weduwe Joustra in Sneek gestapt en hebben wij haar expertise erbij gehaald om onze Wodkado te produceren.’

Conceptontwikkeling Wodkado in 2 jaar

Twee jaar zijn ze in Sneek bezig geweest met de voorbereidingen en de ontwikkeling van het hele concept. Nu is Wodkado een feit en via de website www.wodkado.nl kun je zien waar Wodkado te verkrijgen is. Handig van de makers is de functie om een verkooppunt aan te raden. Zo kun je als bezoeker van de website zelf de verkrijgbaarheid bij je locale slijter of favoriete café beïnvloeden. Natuurlijk kunnen cafés of slijters zich ook via de website aanmelden als verkooppunt. Daarnaast zijn alle ontwikkelingen rond Wodkado via de site te volgen en wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van nieuwe media zoals Twitter.

‘Wij geven met Wodkado graag de voorzet voor het creëren van een speciaal momentje. Verder hebben wij met onze mix heel veel gezelligheid in een aluminium fles weten te verstoppen die erom vraagt ontdekt te worden. Het is een heel toegankelijk drankje voor een brede doelgroep met de beste ingrediënten in een pracht verpakking. Wodkado is het ultieme cadeautje’, sluit Ate van der Meer af.

Delen via

Vergelijkbare berichten