Sponsors Cambuur kleuren stadion geel

mei 23, 2009

 
Knap dus, van de Leeuwarders, maar vanzelf gaat het niet. Wie een band wil opbouwen met bedrijfsleven én met het publiek moet actief en creatief zijn. En dus bedacht een groepje leden van de businessclub Cambuur de ‘shirtjesactie’. Zeven sponsors zetten de schouders eronder en maakten de aanschaf van tienduizend Cambuur-shirts mogelijk. Deze shirts werden gratis uitgereikt aan het publiek.
Op het shirt prijkte voorop het Cambuur logo en de slogan ‘Voor elkaar!’ en achterop de bedrijven die het mogelijk maakten. Dat waren PAX (industriële logistiek en transport), Visser ATR (Afvalverwerking, Transport en Recycling), Makelaardij Hoekstra, de Noordelijke Dagblad Combinatie (o.a. Leeuwarder Courant), Spin Off (bedrukken van T-shirts, borden, spandoeken en ook bedrijfsevenementen en catering), WTC Expo (tevens hoofdsponsor) en Shipdock Harlingen van Amsterdammer Heino Braspenning.

De feestelijk bedoelde actie kreeg een dikke grijze rand door het overlijden van Jan Riedstra, een dag voor de wedstrijd. Niettemin wonnen de Leeuwarders (3-1) en werd het Cambuurstadion het geelgekleurde decor van een merkwaardige avond, vol emoties. En: OF was er bij!

 

 De sponsors van de ludieke actie

 

Klik voor alle foto’s:

http://picasaweb.google.nl/mennonarvic/CAMBUUR_ZWOLLEShirtjesactie_22Mei_2009?feat=directlink

Delen via

Vergelijkbare berichten