Steven Hofenk heeft besloten per 1 april zorgverzekeraar De Friesland te verlaten. Cid Berger, op dit moment binnen De Friesland verantwoordelijk voor Merk Marketing & Sales, wordt de beoogd nieuwe directeur De Friesland. De adviesaanvraag over dit voorgenomen besluit ligt bij de Ondernemingsraad.
Steven Hofenk: “Na 11 mooie jaren bij De Friesland is het tijd voor de volgende stap in mijn carrière. De komende tijd ga ik daar verdere invulling aan geven. Ik heb met heel veel plezier bij De Friesland gewerkt. We zijn er met elkaar goed in geslaagd om De Friesland stevig te verankeren in de regio en zijn een belangrijke partner in veel netwerken. Kortom; een sterk merk in en voor de regio.”
Hoge waardering en klanttevredenheid
Cid Berger: “Ik neem deze verantwoordelijkheid graag op me. De basis van De Friesland is uitstekend, financieel staan we er goed voor en we hebben hele loyale klanten in de regio. De Friesland laat ook een mooie ontwikkeling zien in de dienstverlening vanuit klantcontact met een hoge waardering en klanttevredenheid. We zetten vol in op de ontwikkeling van nieuwe diensten zoals Dokter Appke, Sterk te Werk en Samen Fitter. Daarnaast staat De Friesland regionaal goed op de kaart vanuit onze samenwerking met onder meer alle Friese gemeenten, werkgevers en natuurlijk zorgaanbieders.”
Cid Berger woont in Bolsward en werkt sinds 2017 bij De Friesland. Hij heeft een uitgebreide ervaring in de zorg en zorgverzekeringen.
Foto: Jacob van Hessen