Ondersnemersinstuif Weststellingwerf

oktober 21, 2010

De Stichting Promotie Weststellingwerf ontvouwde de plannen voor de promotiecampagne ‘Afslag Wolvega’. Menno Bakker, directeur van Narvic (Leeuwarden), bureau gespecialiseerd in regiomarketing, gaf een korte toelichting op de gekozen richting. Hij ging daarbij in op het  thema ‘gebiedspromotie als antwoord op de recessie’.

Burgemeester Gerard van Klaveren van Weststellingwerf, tevens voorzitter van het bestuur van de Stichting Promotie Weseststellingwerf, startte de campagne officieel, dit door de eerste TV-commercial over Wolvega te presenteren. Verder werd op deze avond ook een nieuw logo van ‘Afslag Wolvega’ gepresenteerd.

Het bestuur van de Stichting Promotie Weststellingwerf bestaat uit: Gerard van Klaveren (voorzitter), Frank Zeinstra (secretaris, voorzitter CCW/regiodirecteur Friesland GIBO-groep), Ewoud van den Berg (penningmeester, manager bedrijven Rabobank de Stellingwerven), Luuk Hofstra (commercieel manager Passenheim modestad), Henk Matser (directeur Van der Valk Wolvega), Sikko Kapenga (directeur Home Center Wolvega) en als adviseur Peter Boomsma (teamleider communicatie gemeente Weststellingwerf).

Op de foto Menno Bakker en het logo Afslag Wolvega. (Foto: Lenus van der Broek).

Delen via

Vergelijkbare berichten