Snakeware passeert historische grens van 2 miljoen omzet

januari 28, 2019

Emerce 100

2016 is voor Snakeware een goed jaar gebleken. Zo werd het bureau dit jaar in de Emerce 100 gewaardeerd voor kennis/know-how, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit met maar liefst 5 sterren. Daarnaast haalden de Sneekers als één van de eersten de Microsoft Hololens naar Nederland, waarmee samen met Batavus de eerste commerciële productie werd gemaakt. De Experience Day was een ongekend succes, met als hoogtepunt het eerbetoon aan de introductie van het WWW. Dit werd gedaan middels het in gebruik nemen van de uit 1991 afkomstige Next Cube computer van Steve Jobs, die nu permanent in de Snakeware Gashouder tentoongesteld staat. 

Na het behalen van de historische mijlpaal deze week is de verwachting dat de totale omzet de 2 miljoen euro zelfs zal overschrijden. De vraag naar projecten van Snakeware is onverminderd groot en opdrachtgevers uit heel Nederland weten de weg naar de Gashouder in Sneek goed te vinden. "Het is het meest succesvolle jaar ooit voor Snakeware. Door een andere werkwijze, nieuwe toevoegingen aan het team en een aantal grote opdrachtgevers hebben wij deze historische omzet mijlpaal weten te passeren. Dit is een prestatie van formaat voor een bedrijf dat het met dienstverlening moet verdienen en stuwt ons voort in de volgende fase van groei”, zegt Hans Hoomans, CEO van Snakeware.

“Wij blijven ons focussen op het produceren en positioneren van interactieve digitale experiences, die impact hebben op mensen en merken", vult Ate van der Meer, Marketing en Sales Director van Snakeware aan.

Snakeware bedient klanten als Batavus, Koga, Van Nicholas, Dirk, DekaMarkt, Poiesz Supermarkten, Rederij Doeksen, Staatsbosbeheer, RCN, Dutchen, GrandVision, Lucas Bols, Holland Casino en OF. Het werkt veel met een in eigen huis ontwikkeld omnichannel CMS, dat Snakeware met veel succes al sinds 2000 in de markt zet.

Hooggespannen verwachtingen voor 2017

Door de nieuwe versie van het omnichannel CMS, Aeon gedoopt, de Augmented/Mixed Reality toepassingen en het succesvolle Lightcurb platform voor location based services, zijn de verwachtingen voor 2017 hooggespannen. Al meer dan 4000 organisaties wereldwijd maken gebruik van de Lightcurb software van de Sneekers en in 2017 zal dit, na introductie van de nieuwste versie met simpel betaalmodel, helemaal een vlucht nemen. 

Snakeware ziet de vraag naar kwaliteitsproducties op basis van betrouwbare software en diensten alleen maar toenemen, weet bestaande opdrachtgevers voor langere periodes aan zich te binden en is trots op het feit dat zelfs opdrachtgevers die eerder voor andersoortige oplossingen kozen toch weer terug komen bij de Sneekers. Het kunnen bedenken, bouwen en beheren van uitgekiende digitale concepten inclusief activatie en conversie speelt een steeds belangrijkere rol bij onze opdrachtgevers. De ‘Experience like no other’ filosofie, die de ruim 30 medewerkers van Snakeware hanteren, wordt enorm gewaardeerd.

"Snakeware is uitgegroeid tot een trotse club digitale rockstars, bestaande uit strategen, UX/UI specialisten, front-end en back-end developers en activatie professionals, die staan voor een experience like no other en wij zijn blij dat steeds meer opdrachtgevers voor ons profiel kiezen”, sluit Ate van der Meer enthousiast af.

Delen via

Vergelijkbare berichten