Donderdag 27 oktober heeft de Water Alliance in samenwerking met marketingbureau Wettermerk weer een WaterCampus Business Café (WCBC) georganiseerd. Het onderwerp van deze editie was ‘Hoe zet je leadmagnets in voor een hogere conversie?’. Ruth Rottiné, strategisch marketeer bij marketingbureau Wettermerk, presenteerde samen met gastspreker Emily Jousma, marketingmanager bij Sensileau, hoe met een gerichte strategie leads gegenereerd kunnen worden. In totaal waren er veertien deelnemers van tien verschillende bedrijven aanwezig bij deze editie van het WCBC.
Dit evenement was in de vorm van een workshop. In het eerste deel werd er vooral gefocust op de theorie: welke leadmangets zijn er allemaal en hoe kun je deze toepassen? Het tweede deel was vooral gericht op de praktijk, waarbij de deelnemers hun eigen leadmanets mochten ontwerpen en presenteren.
Wil jij ook deelnemen aan een volgende versie van het WaterCampus Business Café? Houd dan de social media van Wettermerk en Water Alliance goed in de gaten. Deelname is alleen mogelijk voor leden van de Water Alliance of ENVAQUA. Deelname is geheel gratis.